سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیستم پمپ وکیوم برای پالایش

سیستم پمپ وکیوم برای پالایش فیزیکی روغن سبوس برنج

 

سیستم پمپ خلاء حلقه مایع ریشه برای پالایش فیزیکی روغن سبوس برنج استفاده می شود. از مزایای استفاده از توان کم ، محافظت کم ، دستگاه حساس و نامرتب ، سود تولید بالا و سود اقتصادی خوبی برخوردار است. روغن زباله تولید شده پاسخگوی نیاز روغن سبوس برنج تصفیه شده درجه چهار با استاندارد ملی است. این واحد برای خط تولید پالایش فیزیکی در مقیاس کوچک مناسب است.

 

در پالایش فیزیکی ، فشار عایق خلا کمتر از یا مساوی 200 Pa است بنابراین در طول عمر روغن ، پمپ خلاء حلقه مایع و پمپ خلاء سری بخار آب نمی توانند شرایط را برآورده کنند ، و پمپ خلاء جت بخار به طور معمول انتخاب می شود. با این وجود سود عملکرد پمپ جاروبرقی جت بخار زیاد است و باید به دیگهای بخار با اندازه کوچک و متوسط ??مجهز شود که این امر در مورد برخی از کارخانه های روغن متوسط ??کاربردی نیست. پمپ خلاء ریشهبه طور گسترده ای در تقطیر خلاء ، تبخیر خلاء و تبلور کم آبی از مواد شیمیایی استفاده می شود ، اما در صنعت نفت کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. ما سیستم قیمت پمپ وکیوم حلقه مایع Roots را برای خط پالایش فیزیکی و خط خنثی سازی روغن سبوس برنج ، افزایش سود تولیدی مجهز کردیم و یک استاندارد جدید و استاندارد ملی درجه چهارم روغن سبوس برنج تصفیه شده تولید کردیم. این واحد برای خط تولید پالایش فیزیکی در مقیاس کوچک مناسب است.

 

روغن ضدعفونی کننده سبوس برنج وارد برج غیرزدایی می شود ، از طریق روغن رسانای گرما در لوله کویل در دمای 260-270 درجه سانتیگراد تحت خلاء 666.6Pa به منظور تمیز نگه داشتن ، عبور می کند و همزمان با بخار غیرمستقیم عبور می کند (فشار 0.1MPa ، دوز. حدود 2? از وزن روغن) برای ادامه عملیات تقطیر بخار. کل خلاء قطعه سولفوریزه شدن توسط واحد خلاء حلقه آب Roots تولید می شود. نتیجه آزمون کیفیت کیفیت روغن زباله و اسید گریس رب. بافندگی بامبو زباله به استاندارد ملی روغن سبوس برنج تصفیه شده درجه 4 رسیده است و دارای مقدار اسید بالا ، خلوص خوب و از بین رفتن پالایش کم است.

 

در طول زندگی تئوریکی ، خلاء قطعات حذف اسید در حدود 75 Pa حفظ شد. در طی اشکال زدایی ، مشخص شد که بخار غیرمستقیم تأثیر بیشتری در خلاء قطعه ای ندارد. فشار بخار غیر مستقیم با نوسان بخار اسید در خمیر گریس مخلوط شده است. نیازی به سیستم پمپ خلاء حلقه مایع Roots نبود که بخار غیرمستقیم بیشتری داشته باشد. در این حالت ، بخار غیرمستقیم نباید خیلی زیاد شود تا نفت خیز تولید شود ، یا از خلاء برج دزد زدایی موقتی استفاده نشود.

 

به طور کلی ، انتخاب پمپ خلاء حلقه مایع به عنوان پمپ مرحله جلو نسبت به سایر پمپ های خلاء در سیستم پمپ خلاء حلقه مایع Roots سودمندتر است. این امر عمدتاً به دلیل توانایی آن در استخراج مقدار زیادی بخار میعان پذیری است ، به ویژه هنگامی که پمپ خلاء مکانیکی مهر و موم روغن نگهدارنده گاز از توانایی کافی در حذف بخارهای قابل چسبندگی برخوردار نیست ، یا حلال مورد استفاده می تواند روغن پمپ را خراب کند. عملکرد یا هنگامی که سیستم خلاء اجازه آلودگی روغن را نمی دهد ، واضح تر است.

 

سیستم پمپ خلاء حلقه مایع ریشه

 

1- بین روتورهای پمپ خلاء Roots و محفظه پمپ ، بین روتورها و روتورها در واحد فاصله مشخصی وجود دارد. آنها با یکدیگر در تماس نیستند و نیازی به لغزندگی با سارقان نیست.

 

2. پمپ خلاء Rotor of Roots از تقارن خوبی برخوردار است که می تواند سرعت چرخش را محبوب کند ، به طوری که می توان یک پمپ سرعت پمپ بزرگ بزرگ جمع و جور ساخت.

 

3. لرزش واحد کوچک است و حجم آن بزرگ است.

 

4- در محفظه پمپ خلاء Roots ، فشاری مانند پمپ خلاء مکانیکی وجود ندارد ، بنابراین نیازی به سیلندر اگزوز نیست. همچنین به همین دلیل است که می توان بخار اسید قابل چسباندن خمیر گریس را از بین برد.

 

5. راه اندازی سریع ، می تواند خلاء محدود در زمان موقت ، قدرت کم ، حفاظت از عملکرد کم برسد.

 

6. پمپ خلاء Roots دارای سرعت پمپاژ زیادی در محدوده فشار گسترده (1-1000Pa) است و می تواند گاز مقطر را با سرعت زیاد بیرون ببرد.

 

سیستم پمپ خلاء حلقه مایع ریشه

 

اگرچه سیستم پمپ خلاء حلقه مایع Roots فقط در مقایسه با پمپ جاروبرقی جت بخار مناسب برای کارخانجات روغنی با مقیاس کوچک است ، اما سیستم پمپ خلاء حلقه مایع Roots در هنگام کار به بخار نیاز ندارد ، بنابراین نیازی به مجهز به دیگهای بخار نیست برای این. می توان از آن در مناطقی استفاده کرد که قیمت برق سنگین است اما قیمت زغال سنگ بالا است. در دستگاه ، پمپ های ارتفاعی برای پمپ های بخار جت معمولی تصویب شده است ، و ارتفاع دستگاه 11 متر است. سیستم پمپ خلاء حلقه مایع Roots ناخوشایند است و با توجه به فرآیند و شرایط گیاه می توان با حساسیت خاصی در محل قرار گرفت و فضای کمتری را اشغال می کند. واحد خلاء مجهز به خط تولید پالایش فیزیکی روغن سبوس 15t / d برنج دارای مشخصات 1350 * 900 * 2110mm است. کار با آن آسان و قابل اعتماد است. علاوه بر این ، پمپ خلاء تخلیه بخار دارای موسیقی بزرگی است ، بنابراین نیازی به تولید و شرایط اطراف آن در گروه نیست. واحد خلاء حلقه آب ریشه کاملاً بی صدا است ، و همچنین از پمپ خلاء تخلیه بخار در حفاظت از محیط زیست این گروه نیز بهتر است. اولین تزریق سرمایه خلاء واحد ریشه آب ریشه بیشتر از پمپ خلاء جت بخار است ، اما در سال های آینده قدرت عملکرد آن کم و میزان حفاظت آن کم است.

 

سیستم پمپ خلاء حلقه مایع ریشه می تواند برای تصفیه فیزیکی و غیرفعال سازی روغن سبوس برنج در مقیاس کوچک استفاده شود. از مزایای دستگاه حساس ، کم مصرف و محافظت کم است. روغن زباله تولید شده می تواند الزامات روغن سبوس برنج تصفیه شده درجه چهار با استاندارد ملی را برآورده کند و در خط تولید پالایش فیزیکی در مقیاس کوچک قابل استفاده است.