سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پمپ وکیوم آب در گردش

پمپ وکیوم آب در گردش

 

پمپ وکیوم آب در گردش منعکس کننده مزیت های صنعت است

 

توسعه مداوم پمپ خلاء حلقه آب 2 bv ، بر اساس استفاده از ویژگی های محصول و غیره ، بسیاری از شرکت های تولیدی با وضعیت واقعی شرکت ترکیب می شوند ، تا محصولات را با کارایی پر هزینه برای مزایا ، به طور فعال توسعه دهند. و تولید محصولات ، هدفمند بهبود عملکرد محصول از قدرت کلی ، با نگرش تولید کامل ، به منظور بهبود توانایی استفاده عملی محصولات ، به طور مداوم ترویج توسعه قدرت ، برای کشف کاربرد عملی فرم محصول برای ترویج عقلانی کردن تولید ، به منظور انعکاس اهداف توسعه شرکت.

 

برای توسعه 2 پمپ وکیوم حلقه آب حلقوی باید مطابق با عملکرد عملی محصولات باشد تا اثر استفاده آن مطابق با الزامات طراحی واحد ، توسعه کلی محصول را ارتقا بخشد ، با فرم محصول بالا برای گسترش محصولات خود مزایای توسعه ، افزایش جنبه های مختلف تعمیق توانایی برنامه ، تنها حالت مدیریت دقیق تولید ، می تواند کیفیت محصول را تضمین کند ، می تواند قدرت توسعه شرکت را افزایش دهد ، به طوری که برای گسترش مزیت توانایی استفاده از واحد.

 

در کل صنعت خلاء ، وضعیت پمپ خلاء حلقه آب 2BV نیز به تدریج بهبود می یابد. از عملی بودن عالی آن ، می تواند توانایی تولید محصولات را حفظ کند. در فرایند تقویت بهبود موثر توانایی توسعه برنامه محصول ، لازم است که بیشتر توسعه عملکرد آن و ارتقاء ارزش کاربرد محصولات افزایش یابد.

 

 

پمپ خلاء حلقه آب 2BV از چه مزایایی است

 

1 ، 2BV حلقه آب پمپ خلاء ریخته گری با استفاده از ریخته گری دقیق ، ریخته گری سطح بدون ضخامت بتونه ، رنگ مستقیم.

 

2. هر پمپ قبل از مونتاژ برای فشار و نگهداری فشار مورد آزمایش قرار گرفت و ریخته گری معیوب مستقیماً هدر رفت. از کیفیت تجهیزات اطمینان حاصل کنید.

 

3 ، پمپ خلاء حلقه آب 2BV با استفاده از مهر و موم مکانیکی ، مهر و موم مکانیکی جرثقیل ، مهر و موم مکانیکی هانکلان تترافلوئورون بهترین مهر و موم مکانیکی صنعت است ، ثبات تا حد زیادی افزایش یافته است ، تا حدی برای اطمینان از ثبات تجهیزات. از دیگر مواد پمپ نیز می توان برای استفاده از مهر و موم مکانیکی جرثقیل جان استفاده کرد.

 

4- بلبرینگ NSK یا SKF وارد شده است

 

5- برای مشتریان در صنعت خوردگی ، از حلقه آب بندی وارداتی بین بدنه پمپ و پوشش پمپ استفاده می شود تا از اثر آب بندی اطمینان حاصل شود. بیشتر تولید کنندگان از لاستیک برای آب بندی استفاده می کنند.

 

6. هنگامی که شرکت ما مهر و موم مکانیکی را نصب می کند ، از ابزار مخصوصی برای مونتاژ مهر و موم مکانیکی استفاده می شود ، اطمینان از ایجاد فشار حتی روی سطح آب بندی حلقه متحرک و حلقه استاتیک مهر و موم مکانیکی و افزایش عمر سرویس مهر و موم.

 

7. از ابزار مخصوص نیز برای مونتاژ پروانه استفاده می شود تا از ترقی بین پروانه ، دیسک و بدنه پمپ اطمینان حاصل شود و کیفیت و عملکرد محصول را بهبود بخشد.